Monday, July 14, 2008

Site aku ...

Dapat email dari kawan, kawan lama yang sama-sama kerja di sini suatu waktu dulu. Mesej dia pendek sahaja, "Apa cerita? Gambar baru tak ada ke?" Gambar site ke? Aha, nanti gue tepek kat sini untuk tatapan dia. BUT, saja je gue nak back to history, dari mula2 projek ni start sampai ke stage ini.

Ini gambar lama. Raft slab and lift pit 52 storey Residential Tower. Masa ini masa kegemilangan kami di projek ini. Picture taken on Dec 03, 2006.
(Selepas Oct 2007, cadangan pembinaan 52 storey Residential Tower ini dah pun di ubah ke 35 storey Office Building).



Yang ini pula, lepas concrete raft slab dan tengah fix steel bar untuk wall and core wall. Picture taken a month later in January 09, 2007.

Ini Raft slab 11 storey Office Building. Picture taken on Dec 12, 2006.



Ini pula Office Tower di hari-hari terakhir my friend tu kat projek ni. Office Tower di L04 dan Office Building masih lagi kat Podium level. Picture taken on Oct 27, 2007.




Di pendekkan cerita, gue sebenarnya malas nak tepek gambar lagi. Gue terus je la tepek gambar terbaru untuk projek ini. Yang sebelah kiri tu Office Building 11 storey dan sebelah kanan tu pula Office Tower yang baru je sampai level L09.


Okey, untuk kawan tu, harap senang hati ya dengan gambar ini. Gue busy sikit sekarang ni, nanti cerita lagi.





No comments: