Wednesday, April 01, 2009

Demam Farm Town

Sejak spring break ni, sengaja bagi Alif bersukaria tidur lewat. Biasa school day balik kerja gue memang biasakan suruh dia buat homework or reading dan tidur tepat jam 9:30pm. Masa cuti ni, happy dia sepanjang hari main, tengok CD Ice Age entah yang ke berapa kali dan melukis dengan Mirza.


Hari ini, balik dari kerja masa gue tukar baju, Alif masuk bilik dan kata, "Mummy, after this go solat then we play Farm Town OK".. Ohhhh! Rupanya dia perasan mummy main game kat internet hampir setiap malam.


Ni dia Farm Town gue as of 01.04.09 jam 2025 Dubai time.



Dan jealous betul gue tengok Farm kawan ni...




Teringat suatu masa dahulu, gue demam main game Age of Empire... sampai tak tidur malam di buatnya. Hahaha...

6 comments:

NekPP said...

husss nie addict mcm pet socitey kat facebook lee pulokkk..

nekPP dmam & xleh tido semalaman tengok dvd korea/jepun movie series!!! tangkap lentokk..

sarahmirza said...

oh please...jgn bg tau pasal pet society tu, nnt ter'join' pulak..

hujan dah habis, salji tak turun gak...tiba2 demam ke.....get well soon..

Mother of Two said...

yo .. dulu kite demam main red allert..syiokk layann..kaki game jugak rupanya.

Chibi Maruko said...

Heheheh itu dia bila dah ketagih.. me ajar B pasal farm town ni, dia pun ketagih dah heheheh jap jap check farm...

sarahmirza said...

shiela...tu la pasal...tak blh la terjebak dgn game ni....sekali dah main terus manjang nak main......

sarahmirza said...

eheh....B pun main jugak ke?