Monday, August 09, 2010

Back to SCHOOL...

Ya, gue back to school... baru masuk 2 kelas & dah ada assignment yang perlu disiapkan. Bila mula semula sekolah ni maka terpaksalah mengorbankan weekend untuk memenuhi tuntutan kelas... kalau tengok schedule kelas tu, tak hengat kelas 8 jam beb... dah macam masuk office la pulak but mujur 2 hari masuk kelas, jam 2 ptg lecturer dah bagi lepas suruh balik...

Dan bermulanya kelas maka bermulalah perjalanan gue setiap 2 minggu ke KL. Bermula waktu terhad untuk bersama the boys.. Sudahlah sepanjang minggu gue di sibukkan dengan kerja di office, hampir setiap hari balik selepas jam 7:30pm..

Kerja, sampai bila pun tak habis.... BUT apa yang gue rasakan, gue asyik disibukkan dengan segala jenis presentation ntah hapa2... Semakin kerap buat presentation, semakin banyak komen segala jenis komen dari para bijak pandai... Bijak pandai teori tapi zero pada praktikalnya... Ah, kadang2 bosan dengan non-technical bossess yang cakap2 sokmo ala2 salesman jual buku tepi jalan ni...

No comments: