Wednesday, November 22, 2006

....and our first BIG pour


Semangat berkobar2. Apa taknya, dah tertangguh 12 hari dari jadual asal. Kenapa mesti delay? Mmmmmmm, banyak sebab. Harap2 projek ini berjalan lancar, tak lambat macam siput ba....bi.. Hahahaha! Ini projek yang ke 4 sepanjang sarahmirza kerja dengan company ini. 2 projek sebelum ini di Putrajaya & ini projek ke2 sarahmirza involved di tanah arab ini.
Entry ini nak tunjuk gambar shj. Takde mood nak menaip. Idea tu ada juga muncul masa sarahmirza duduk2 di site tadi tapi mood tiba2 hilang pula. Tadi kawan baru sarahmirza dari SABAH melawat sarahmirza, penat dengar dia bercerita. Macam2 cerita dia bawa dari negeri bawah bayu tu.

Aha, ini gambar malam tadi, jam 8:30pm waktu Dubai. Sekarang ni agaknya lead engineer, QA/QC & Site Engineer serta workers sedang sibuk menyiapkan kerja di site. Ahaks, sarahmirza kena balik awal, esok ada meeting dengan Client. Teringat pulak pasal mamat arab programmer tu. Tadi sarahmirza call dia, dia tak nak discuss dengan sarahmirza buat masa ini. Wahhhhh, jangan ingat sarahmirza sedih atau panik, sarahmirza lagi suka. Tak payah susah2 kepala nak buat kerja 2 projek. Best !

2 comments:

Anonymous said...

walamak baru nak 1st first time pour concrete ke..brp m3? local authority ok tak?...ceh member dah kerja ambik gambo je la sekrg nie ek...all the best to pe..

-P-

sarahmirza said...

cik anon P,
iya la, 1st pour 381m3 je. Boleh la, ahaks.