Saturday, November 24, 2007

BBQ......umur panjang jumpa lagi ya!

Masa sekolah dulu, sarahmirza joined Ranger, selalu juga ikut camping sana sini. Masa Matrikulasi, sarahmirza joined Discovery Club, pernah juga panjat bukit apa tu ya...lupa pulak namanya...dekat Kuala Pilah, air terjun Ulu Bendul. Masa kat U? Tahun pertama sarahmirza tak joined mana2 kelab pun, tahun ke 2 sarahmirza jadi facilitator kolej & joined sekejap team softball & jadi Asst. Director tu untuk Malam Kebudayaan Kolej. Tahun ke 3, sarahmirza joined Kelab Teater sebagai syarat untuk kredit. Sekarang, tak join mana2 kelab jauh sekali nak bercamping panjat2 bukit macam Pujie. Malaslah nak comot2 lagipun dah ada 3 gerabak keretapi ni susahlah nak ke sana ke mari.



Teringat lagu lama yang selalu kami nyanyikan masa sekolah2 dulu bila waktu mengemas khemah masing2. Mmmmmmmm......sesiapa dulu joined Girl Guide (Brownies, Pandu Puteri and/or Kelab Rangers tau la lagu ni. Boy Scouts) mesti tahu lagu ni.



Bertemu dan berpisah ,
Adat manusia biasa
Hilang di mata, tapi di hati jangan lupa
Berdoalah kita agar aman dan sentosa
Semoga kita berjumpa lagi di lain masa.



Semalam, kami sama2 buat BBQ. Dah 3 tahun lebih kami di sini, datang sebagai satu team dan sepanjang masa itu, ramai yang dah keluar dari team dan join team lain, ada yang masih setia di team yang sama sehingga sekarang. Tak kisahlah, team apa sekalipun, kami gembira sebagai kawan2. Ada antara gambar2 di bawah ni di snap oleh Alif, a 4 years old KG1 boy from Oxford School. Hehehe....



Place : Zaabeel Park

Date : 23-Nov-07

Time : 2pm to 7pm









































































No comments: