Wednesday, November 21, 2007

Malam ini.......Entah apa2

Malam ni tak boleh tidur pula. Lepak kat tempat biasa, ada pulak sesuatu yang lawak berlaku. Ahaks, lucu pula kalau ingatkan. Saja je nak buat sajak(?) untuk tukang buat lawak tu.


Ada masa manusia jadi gila
Sampai tak tahu nak menilai cara
Ada waktu manusia mudah lupa
Tak sedar dah menyusahkan orang pula
Entah apa-apa

Dulu masa bercinta bukan main sakan
Dah lama bila dah rasa bosan
Bercakaran tak keruan
Penutup kisah aku juga yang disalahkan

Apasal aku pulak yang kena?
Padahal aku langsung tak ada apa
Aku tak masuk pun dalam affair dia
Langsung aku tak nak tahu apa
Nyahhhhh........

Kuikuikui...entah apa-apa bontot kereta tu.

1 comment:

Anonymous said...

neehhh ko maksudkan X kekasih gelap lelaki tue ker ...ngeh ngeh ngeh ...