Monday, January 28, 2008

Apa2 je la.....

Hari ini gue mulakan hari dengan gembira. Kenapa gembira? Banyak sebabnya. Malam tadi gue ber'chat' dengan seorang kawan, tak jauhpun kawan tu, dekat2 duduk dengan gue kat sini. Kawan tapi mesra, eh silap teman tapi mesra.

Tak pasti kenapa dia suka bercerita pada gue; dari A to Z dan kadang2 tu sengaja gue tanyakan soalan yang dah tahu jawapan, sengaja nak pastikan adakah jawapan dia sama seperti mana dia pernah cerita dulu. Setakat ini YA, dia tak pernah mereka cerita sesedap rasa seperti mana ada orang pernah menuduh dia. Hahaha, ada masa ketawa sendiri memerhati karenah manusia dalam cyber!

Macam dalam satu iklan dulu, 'dunia tanpa batasan', macam itulah dunia cyber. Jadilah sesiapa pun kan asalkan hidup bahagia. Kenapa perlu nak ambil serius segala kisah dalam cyber? Aha, ada orang menegur tentang sesuatu. Biasalah manusia, selalu prejudis terhadap tindakan kita, mesti ada syak wasangka. Hahaha, seperti yang tertulis di atas, jadilah sesiapapun dalam cyber asalkan hidup bahagia.

Sure orang tak faham apa sarahmirza bebelkan pagi2 ini. Padan muka!

No comments: