Saturday, February 09, 2008

Baby Aryan

Semalam kami melawat baby Aryan. Seronoknya tengok dia, sebiji macam muka papa dia. Baby Aryan lahir dengan berat 4.8kg secara C-section. Semalam tengok baby Aryan macam dah umur 3 bulan, hampir sama tinggi dengan Boy. Hehehe





Baby Aryan anak lelaki ke 4 mama & papa dia. Semalam kami 3 mak duduk bercerita pasal anak2, Kak L ada 4 anak lelaki antara 13 to 7 tahun, mama Aryan pula antara 8 tahun to 45 hari dan gue pula antara 4 tahun to hampir 6 bulan. Sembang2 minta tips Kak L cara2 nak handle anak2 lelaki yang buas2 belaka. Sibuk dia orang kenakan gue, anak ke 4 nanti harapnya boy macam dia orang lagi. Huwaaaaaaa, macam tak sanggup je nak beranak lagi. Hik hik hik..





Papa Aryan pula sibuk promote sushi buatan dia, siap cerita lagi macam mana nak buat, pakai beras apa, bla..bla..bla.. Lawa je sushi dia tapi sorry la, gue tak suka makan sushi. Pernah termakan sekali masa dinner kat KL Tower masa celebrate birthday yang ke 22 dulu, sekali itu je. Tak boleh nak telan. Semua yang makan kata sedap sushi Papa Aryan, macam makan kat kedai.



Jumpa Ani yang dah berbulan2 tak jumpa padahal rumah masing2 dekat je. Dari balcony flat baby Aryan dah nampak flat Ani dan flat kami juga cuma nak sampaikan ke flat baby Aryan punyalah lama kalau kena masa hari kerja. Traffic jem!


Disebabkan Alif sibuk bermain playstation, maka gambar baby Aryan cuma ada sekeping je yang gue dapat simpan. Penuh camera gue dengan gambar Boy semata; Alif lebih minat ambil gambar adik dia dari gambar orang lain nampaknya.



Boy hari ini (09 Feb 08) cukup umur 05 bulan 25 hari

No comments: