Thursday, October 23, 2008

Tak bestnya...

Sungguh, terasa lama betul tak update cerita kat sini. Gue bukan busy tapi tak ada mood nak berkepochi di sini. Bosan la sejak dari 12 Oct 08 sampai ke hari ini. Cuma sejak 2 hari ini bolehlah gue bermood sikit.

Dah 10 hari termasuk hari tak kerja Jumaat dan Sabtu gue ada kat site office baru projek lain. Tak seronok sungguh! Betul2 gue tak happy kerja kat site baru ni. Walaupun my line manager kata "for a while" gue tetap tak happy sebab "for a while" tu berapa lama? Dia pun tak tahu. Sejak abang Lehman jatuh muflis, banyak company start buat langkah berjaga-jaga. Projek sekarang ini pun baru juga start, bulan jun 2008 lepas. Construction pun on going dan future projects pun berlambak lagi. Lebih 100 packages nak kena ambil tahu, part yang tak bestnya projek buat jalan dan infrastructure. Tak bestnya.....








No comments: