Wednesday, December 31, 2008

Happy NEW Year 2009

Terasa cepat sangat masa berlalu...

Gue busy di office hari ini, busy mengodek laptop baru. Jalan2 ke Geant baru2 ni ternampak pula MSi Wind Notebook yang sangat2 comel ini. Belek2 datang promoter terus beriya sakan promote kat gue. Mulanya gue berkenan nak ambil Acer tapi compare dengan MSi terus gue pilih MSi, for sure sebab specs yang berbeza. Tak sempat nak gambar2 laptop baru gue ni, gue bagi gambar dari website je dahlah. Ini dia ..




Gue pilih colour hitam, lagi tepat namanya empire black. 10" wide screen dengan size 26cm x 18cm dan berat 1kg je. Bila letak sebelah laptop hp company bagi ni nampak sangat bezanya. Agak2 nak bertenet, gue masukkan dalam beg dia bawa jalan orang sangka gue bawa big dairy. Abdus mamat QS kat office gue la tu yang mula2 tegur kata besarnya dairy tahun 2009, gue jawab "Opst, silap. Ni notebook". Hehehe..

AND ...

Good bye 2008 AND Welcome 2009 ...

2 comments:

Anonymous said...

Salam Aida..

salam maal hijrah dan selamat thn baru 2009...

Moga tahun nie tahun yg lebih baik untuk kita dari semua segi...

hujan ek..teringat ofis aku kat jlt banjir dulu time2 mcm nie...

-pujie-

sarahmirza said...

salam pujie,

Salam Maal hijrah...

Hujan2 pergi tu ada maksud tersiratnya...hehehe...sini dah lama tak hujan, sejuk je..

~sarahmirza~