Thursday, January 15, 2009

menunggu panggilan ....

Interview semalam went well, the interviewers Tommy J & Alex sungguh damn good in P3. Dari awal interview dengan Tommy J dia dah start tanya segala application P3, masuk pula Alex after an hour, bawa drawing suruh gue bercerita apa yang gue faham pasal drawing tu. Mmmm, drawing buat trenches, nasib baik bukan drawing structural steel. Hehehe...

So, akhir interview, macam biasa la tanya my expectation. Gue tak tanya soalan yang sama gue tanya Eng. Khaled sebab ... entah, gue rasa ada jawapan yang gue jawab tak memuaskan hati Tommy J yang begitu expert dari soalan dia tentang P3. Peluh2 juga gue nak jawab, ada masa jawapan gue di balas dengan "That's what I want to hear". Huhuhu..

Samada gue dapat atau tidak position di AJC ditentukan after discussion with HR. So, tunggu je la call dari dia orang.

-------------------------------------------------------------------------------------

Hari ini pula, gue dapat phone interview dari satu company management di Abu Dhabi, project pun di Abu Dhabi. Gue hantar CV after lunch hari ini dan happy nya dapat call hari yang sama. Soalan standard dan juga sempat negotiate expected salary, sure takkan dapat macam current salary but his offer "Acceptable" gue jawab. Pun tunggu dia call lagi untuk interview face to face. Mmm... next week memanjang tunggu call je jawabnya.

Gue janji Eng. Khaled nak ambil offer letter sabtu ni, namun begitu gue masih tak henti mencari...

No comments: