Monday, June 08, 2009

Secret...

Biasa tak bila seseorang datang ke kita dan beritahu kita dia ada rahsia nak diceritakan dan sebelum dia cerita rahsia dia, dia minta kita berjanji jangan beritahu sesiapa?


It happened to me and I asked myself, IF it is secret, then why should you tell other people (me) ? Why not you keep it yourself so that it remains secret?

Why you must tell me and then you want me to keep it as secret? Oh, I am sorry. I am not so good, I am a “kepochi” type, I can keep my own secret but when it comes to other people’s secret, I do not have strength to keep it as secret. Believe me.

I can say I have NO secret with OJ. Whatever I know about A, whatever I heard about B, whatever status C, OJ must know it.

Moral of the story, don’t tell me your secret because on whatever reason, I will make sure OJ know your secret.




Bolehkan macam ni. Hehehe...

6 comments:

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

can't help it too.. especially bile kite rapat ngn org tu.

NekPP said...

mcm teacher plaks..kuikuikuii..heyy mcm2 yeeeeeeeeeee ;))

sarahmirza said...

paij, itulah.. mesti terasa nak cerita kat my other half. kepochi nya makk

sarahmirza said...

nekPP, apa yg mcm teacher tu?

Mastura Daud said...

adusss memang bisa terjadi...

mcm tempias yg lalu kat muka hehehehe,

moral of the story, kita story2 aje kat husband kita ajer n dia xkan citer kat org lain dah.

atau story ajer kat kucing kesayangan kita, paling tidak pun dia mengiaw meow meow ajer.. hihihi

eiyda said...

a'aa la..biasa gak terjadi kt eiyda camtu..kata secret tp kat org lain pun dia still cerita ttg secret tu gak..so secret dah tak jadi secret..:p