Friday, December 14, 2007

Takde cerita la...

Tak lama lagi raya lagi....raya terakhir bersama KC di sini, 17hb nanti dia nak balik Malaysia for good. Huwaaaa......semakin sunyi Dubai ni rasanya tanpa kawan2 yang se'vogue' gue. Hehehe...Tak ada kawan nak lepak2 kat Dome, 2nd cup, TGI Friday, Wagamama dan banyak lagi tempat makan dan minum yang sewaktu dengannya. Lagi satu, dah lama tak pekena 'mandhi' kat Zaina Restaurant. Rindu...rindu serindu-rindunya, waktu2 kami bersuka bersama2.

Teringat masa pergi Desert Safari dulu, teringat jalan kaki dari Sun & Sand Hotel sampai ke City Center, teringat sesat di tengah2 Dubai masa misi nak cari Zoo Dubai tanpa naik teksi. Hehehe....

Tak ada idea nak menulis panjang, cukuplah letak satu gambar lama kat sini.




Back to July 2004, gambar ini sahaja yang sarahmirza ada masa 1st trip ke Desert Safari. Semua kawan2 sama tempat kerja gue dari level CEO sampai ke engineer cabuk macam gue. Most of them sekarang ni dah bawa diri masing2, ada yang masih di sini, ada yang di negara lain dan ada yang di Malaysia. Eh, yang berbaju putih hujung sekali tu la my bos poyo kesayangan gue suatu masa dulu. Hehehe..

1 comment:

Deeba said...

kalaulah boleh ulang saat ni...

Kadang-kadang terfikir jugak want to go back there.. I miss Dubai a lot !!!