Sunday, November 23, 2008

Bowling Tournament

Date: 21-Nov-08
Time : 1400 to 1800
Venue : Khalifa International Bowling Center, Abu Dhabi
Sejak duduk sini, sekali je gue main bowling itupun 2 games je, ,kira2 2 tahun yang lalu. Jumaat lepas gue saja2 buang masa masuk bowling tournament kat Abu Dhabi, dah beriya benar tuan penganjur buat iklan kat email akhirnya gue pun tanya dengan OJ, dia kata "masuk je la" dan gue pun terus hantar nama kat tuan penganjur, gue orang yang selepas ke 40 hantar nama. Majoriti yang hantar nama ni orang Abu Dhabi, orang Dubai tak ramai manapun; masa kat bowling center tu ingatkan nama gue tak ada sekali check, eh adalah kat lane 6.

Hari itu gue yang langsung tak ada practice dan dah lama tak masuk bowling center pun main dengan cemerlang juga. 4 games you all, letih mak melayan. First 2 games je gue semangat masuk game 3 eh, cepatlah habis.. bosan la. Dan akhirnya gue dapat no 7 rupanya, ingatkan no corot. Dapatlah hadiah medal kalung macam masa sekolah dulu, gue bagi kat Boy medal tu tapi Alif marah sebab dia kata "Ni mummy punya, jangan bagi Boboi". Hehehe..jealous la tu sebab gue tak bagi kat dia.

Tak tahulah apasal bowling tournament kureng dapat sambutan masyarakat Dubai, yang meriah orang Abu Dhabi je. Agaknya orang Dubai tak suka main bowling kot.

No comments: